
1. AEROPORT DE LA SEU D’URGELL (TALÚS DE 10,5 MILIONS DE METRES CUBICS DE TERRES I RUNES A MENYS DE 100 METRES D’ADRALL 450X250X175) ES DONA PER SUPOSAT QUE LA BAIXADA DE RUNA D'ANDORRA SERÀ A CANVI DE PARTICIPAR EN L'AEROPORT. (Serà l'abocador mes gran de l'historia dels abocadors)
2. NOVA LÍNIA DE LLUM DE LA CENTRAL D’ADRALL A ANDORRA 220kw a part dels 500kw QUE JA PATIM. LA POBLACIÓ ES A MENYS DE 50 METRES DE LA SUBESTACIÓ ELÈCTRICA.
3. DESDOBLAMENT DE LA CARRETERA NACIONAL 260 D'ADRALL A LA SEU D'URGELL, DESTRUÏNT L'ÙNICA ZONA VERGE A RIBERA D'URGELLET I MALMETENT LA ZONA DEL RIU CASTELLBÓ I RIU D'ARAVELL, GENERANT MOLTA RUNA I TERRES.
4. GUIXERA A LA VALL DE TOST PER KNAUF
Destruiria tota la muntanya de la Bastida de Tost, fins Cal Maties, traspassant el riu Segre i endinsant-se fins Noves de Segre, agafant els Hostalets fins arribar a La Reula. S’emportaran tot el mineral per tractar-lo a Sant Llorenç de Morunys i com han de reconstruir lo malmès ho emplenarien amb runa.,
5. ABOCADOR AL CAMI DE CAL FRANC A MAS D’EN PLANES (20Has)
S'ubicaria a la zona de 20 Has. del Solà de Besses, sota el camí de Cal Franc, i rebria residus de la construcció per un període de quinze anys, fins a reblir-lo amb un volum de 8000000 m3, suposant un flux de 100 i 150 camions de descàrrega cada dia a través d'una carretera de poc més de tres metres d'amplada.
6. AMPLIACIÓ DE LA GRAVERA DE COMACSA A RIBERA D'URGELLET
Comacsa, planta extractora d'àrids als Hostalets de Tost / Ribera d'Urgellet, està intentant legalitzar segons la nova normativa ambiental l’ampliació de la pedrera. Medi Ambient els ho posa tot ben fàcil.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada